The hidden waterfalls - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu The hidden waterfalls - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu

The hidden waterfalls

Door: Laura Boogers

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2016 | Panama, Bocas del Toro

Vroeg vroeg opgestaan vandaag. Snel gegeten en gedoucht want we gaan vandaag een wandeltocht maken naar 3 verstopte watervallen.
Met een busje vol Nederlanders, helaas, worden we gebracht door een gids naar de plek waar we kunnen beginnen. Met het vooruitzicht op een leuk wandeltochtje beginnen we. Na de eerste tien minuten merk ik al dat ik het onderschat heb. Ik vraag me af hoe ik dit vol ga houden. Berg op berg af, smalle paden, veel modder en gladde stenen is het enige wat ik heb gezien van de toch. Je moest naar de grond blijven kijken om te bepalen waar je je volgende voet neer zet. De jungle zelf heb ik gemist. Alleen tijdens de pauzes kon je even op adem komen en om je heen kijken. Het was wel weer mooi waar we waren. Alleen maar groen, vogels, lianen en de watervallen. Je kon zeggen of je bij de tweede waterval wilde stoppen om te wachten op de rest totdat ze terugkwamen van de derde. Ik zat te twijfelen want het was zwaar maar ik ben toch doorgaan want dingen laten schieten hier in Panama zal ik niet snel doen.
Helemaal gesloopt heel de middag lekker in de hangmat gehangen. Even gegeten en nu lekker een film kijken op bed. Morgen rustig aan doen want we moeten de helft van de vakantie nog.

  • 03 Augustus 2016 - 16:39

    Thomas:

    Bikkel! En wat is er nu lekkerder als nu flinke inspanning lekker in je hangmatje te liggen. Geniet er nog van !!

  • 03 Augustus 2016 - 22:57

    Karien:

    Klinkt super allemaal. Fijn voor je om dit allemaal te beleggen. Hoevkan ik Bo volgen. Ik wist niet dat hij ook een blog had aangemaakt. Gr karien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Bocas del Toro

Panama 2016

.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2016

Koffieplantages

02 Augustus 2016

The hidden waterfalls

31 Juli 2016

Boquete

30 Juli 2016

Laatste dagje

29 Juli 2016

Red frog beach

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 7811

Voorgaande reizen:

15 Juli 2016 - 17 Augustus 2016

Panama 2016

Landen bezocht: