Laatste dagje - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Door: Laura Boogers

30 Juli 2016 | Panama, Bocas del Toro

Vandaag even een dagje niks gedaan. Het weer is iets minder en morgen vertrekken we van het eiland om door te reizen naar de bergen.
Samen ontbeten. Daarna even op het balkon gezeten uitrusten en genieten van het uitzicht. In de middag wel even een rondje gelopen om nog langs een paar winkels te gaan. Ook langs het vliegveld geweest om tickets te kopen voor de terugvlucht naar Panama-stad. Op het vliegveld landden een helikopter met allemaal militaire en bewakers. Terug aangekomen bij ons hotel bleek dat een belangrijk persoon uit de regering vakantie aan het vieren was in Bocas. Daarom stonden er bij elke deur van het hotel politieagenten om alles te bewaken. Niet echt een fijn gevoel als je als niet belangrijk persoon in een hotel slaapt. Gelukkig zijn we er dan ook niet lang meer.
Alle koffers ingepakt en daarna voor de laatste keer uiteten geweest. Even doei zeggen tegen alle vriendelijke mensen die we hier hebben ontmoet om daarna gezellig met zijn vieren voor de laatste keer op ons balkon te gaan zitten en te 31en. Hopelijk lekker slapen want het wordt morgen een verhuisdag.