Boquete - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu Boquete - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu

Boquete

Door: Laura Boogers

31 Juli 2016 | Panama, Bocas del Toro

Mama jarig! Niet veel mensen die ik ken mogen jarig zijn in Panama. Alleen papa 13 keer. Een speciale dag dus. Laatste ochtend in ons hotel. We vertrekken om 11 uur met de boot richting het vaste land. Na een boottocht van 40 minuten gaan we gelijk door in een busje. Om vervolgens 3.5 uur door slinger weggetjes te moeten rijden. Maar je kan wel het land zien, anders dan in een vliegtuig. Genietend van de bergen, palmbomen, banaanboom plantages en de huisjes hier in Panama zijn de 3.5 uur snel om.
Aangekomen op onze eindbestemming, Boquette, gaan we gelijk naar ons hotel. We worden ontvangen door een zeer aardige hoteleigenaar. We zitten eigenlijk niet echt in een hotel maar meer in een grote villa met verschillende kamers en een prachtige tuin met hangmat en jacuzzi!!!!! Na uitgepakt te hebben en even rondsnuffelen is het al etenstijd. Omdat mama jarig is gaan we, op aanrader van de eigenaar Timothy, naar een heel bekend restaurant. We hebben echt uitzonderlijk lekker gegeten. Natuurlijk de chefkok daarvoor even bedankt.
Toen we klaar waren met eten was het al donker dus zijn we even snel het dorp in gelopen om te kijken wat we morgen kunnen gaan doen en om even snel een ijsje te halen. Nu lekker rustig zitten in de tuin een verslag schrijven. Morgen vroeg op want het ontbijt is afgelopen om 10 uur. Wel een geslaagde hotelwisseling want het voelt hier nu al weer als thuis. En omdat we in de bergen zitten is het hier ook een stukje frisser dan in de stad en op het eiland. Ook mooi meegenomen.

• 01 Augustus 2016 - 10:40

Dia:

ik volg je met plezier Laura. Wat hebben jullie al veel beleefd. En zoveel fijne en mooie dingen.Geniet lekker verder van deze familiereis.