Shoppen - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: Laura Boogers

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2016 | Panama, Panama-stad

Vandaag ben ik uitgenodigd door mijn nichtje Maria Fernanda om mee naar de Mall te gaan. Allbrook; de grootste mall van Panama. De mall waar je als je iets wilt terugbrengen je de winkel niet meer terug kan vinden omdat het zo groot is.
We hebben om half 3 afgesproken omdat zij zelf naar school moest. Ik kon dus uitslapen en met Daniel samen Scream kijken want daar zijn we verslaafd aan. Papa en mama werden opgehaald om half 7 om naar een borrel van het werk van Miriam (tante) te gaan. Ik werd uiteindelijk om 6 uur opgehaald. Het leven is hier zo anders. Ten eerste het verkeer, wat hier een hel is. Niemand houdt rekening met elkaar. Het is echt een chaos. En ten tweede Panamezen doen alles gewoon op hun gemak. Het kan ook niet anders hier want het is te warm om je te gaan haasten. Iedereen is dus altijd te laat. Dat is wel een groot verschil met Nederland maar je kan niks anders dan je aanpassen. Gelukkig zijn de winkels hier wel tot half 11 open.
Mijn ogen uitgekeken in de mall. Van winkel tot winkel meegesleurd want ik moest alles zien. Na uren rondgelopen te hebben in de mall was het wel genoeg en zijn we naar huis gereden. Onderweg nog gestopt om pizza te halen voor iedereen die thuis was. Oscarin (neef) en Daniël waren thuis met mijn andere neefjes. Gewacht totdat de ouders terug waren, daarna nog met Oscarin scream gekeken. Maar omdat hij op de bank in slaap was gevallen ben ik heel zachtjes de kamer uit geslopen en naar bed gegaan. Goed slapen want morgen wordt een lange dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Panama 2016

.

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2016

Koffieplantages

02 Augustus 2016

The hidden waterfalls

31 Juli 2016

Boquete

30 Juli 2016

Laatste dagje

29 Juli 2016

Red frog beach

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7802

Voorgaande reizen:

15 Juli 2016 - 17 Augustus 2016

Panama 2016

Landen bezocht: