Rustig aan - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van LauraNaarPanama - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Door: Laura Boogers

20 Juli 2016 | Panama, Panama-stad

Vandaag was een rustdag. We doen elke dag veel en we moeten nog steeds aanpassen aan het weer en hoe het leven hier is. Lekker onderuit gezakt Netflix kijken met zijn alle. Ze hebben hier een breder aanbod dus daar moeten we gebruik van maken.
We zijn toch nog wel even naar een mall geweest. Ik heb te weinig zomerkleren mee dus daar moeten we iets aan doen.
'S avonds was het plan om met Oscarin en zijn vrienden uit te gaan om te zien hoe Panamezen dat hier doen. Maar omdat iedereen zo moe was van de afgelopen dagen moesten we dit uitstellen. Maar dat wil niet zeggen dat we er thuis geen feestje van kunnen maken. Met heerlijk Panamees eten en muziek hebben we gedanst en gelachen. Toen we erachter kwamen dat het al redelijk laat was zijn we niet naar bed gegaan maar hebben we nog een aflevering van onze serie gekeken. We kijken nu met Daniel, Oscarin en Gabriel Scream. We hebben de serie denk ik zo af want we zijn allemaal verslaafd. Toch nog laat geworden dus nu lekker naar bed.